reklama

Vysoké Tatry 1. - Zbojnícka chata, 3. časť

Záverečné pokračovanie článku s fotografiami z prostredia Vysokých Tatier.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kliknutím na obrázok sa zobrazí jeho zväčšená verzia.

Obrázok blogu

ajeje asi najzložitejšia časť cesty, kde je nutné držať sa reťazí, kvôli nebezpečnému terénu...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

a už len posledný úsek cez sneh....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver už len dodám, že túra sa rozhodne oplatila. Tohto roku by som rád ešte zavítal aj na ďalšie prekrásne miesta vo Vysokých Tatrách, takže dúfam, že sa mi to podarí.

autor: Mgr. Pavol Minarčák

foto autor: Mgr. Pavol Minarčák

Pavol Minarčák

Pavol Minarčák

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaný Klasický archeológ a Historik. Medzi moje záľuby patrí aj cestovanie. Cestujem vždy keď sa na to naskytne príležitosť, niekedy nečakaná, niekedy dlho plánovaná. Mojím snom je Egypt a Peru. Avšak asi na svete nie je žiadna krajina, ktorú by som nechcel navštíviť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu