reklama

Vysoké Tatry 2. - Vodopád Skok 1.časť

V piatok 18. júna 2010 som absolvoval ďalšiu zaujímavú túru. Vzhľadom k sychravému počasiu som sa obmedzil len na menšiu "prechádzku" zo Štrbského plesa k vodopádu - Skok. Tatranská príroda mi opäť ponúkla mimoriadne krásne scenérie. (po kliknutí na obrázok sa zobrazí jeho zväčšená verzia).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štrbské pleso bolo obkolesené mrakmi:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Môj cieľ cesty: vodopád skok nachádzajúci sa vo výške 1730 m. n. m., cesta k nemu mi trvala približne 1:30 hod.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

pokračovanie v 2. časti.

Autor: Mgr. Pavol Minarčák

foto autor: Mgr. Pavol Minarčák

Pavol Minarčák

Pavol Minarčák

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaný Klasický archeológ a Historik. Medzi moje záľuby patrí aj cestovanie. Cestujem vždy keď sa na to naskytne príležitosť, niekedy nečakaná, niekedy dlho plánovaná. Mojím snom je Egypt a Peru. Avšak asi na svete nie je žiadna krajina, ktorú by som nechcel navštíviť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu